Voi hyvä tavaton sentään, kyllä nyt on taas pitänyt nauraa oikein sydämensä pohjasta ja moneen otteeseen. Vuosi seurustellessani ja avioliitossa ollessani epäilin, ettei kaikki ole aivan kohdallaan miehessäni, ja nyt eron jälkeen olen todellakin saanut varmistuksen. Olin naimisissa vanhan ukon kanssa, joka on jostain kumman syystä jäänyt vangiksi nuoren poikasen kroppaan :D Voi mitä hilpeyttä olenkaan kokenut monet kerrat, kun tämä ex-siippa kertoilee juttujaan hurjista poikamiesilloistaan: hän käy yksin keskellä viikkoa vesilinjalla paikallisessa epätoivoistakin epätoivoisempien eronneiden ja karanneiden tanssiravintolassa naistentansseissa tanssittamassa keski-ikäisiä naikkosia!!! Minulle tuli niin hyvä mieli, kun tämän sain jälleen kuulla, että ei pysty kuin repeilemään  :D Kun olen vaan onnellinen, hän saa toteuttaa itseään ja minä saan hyvät naurut. Tilanne on siis win-win, ehdottomasti. Kiäh kiäh!

Muita uutisia on se, että minua ei nukuta eikä väsytä yhtään. Kuulma johtuu tästä ruokavaliosta, tai mistä lie, mutta käy mulle oikein hyvin, kun tekemistä on koulun suhteen vaikka muille jakaa. Tai tulee olemaan, kunhan saa kaikki harkkatyöt alulle tässä parin viikon sisällä. Leivänhimosta huolimatta siis dieetti jatkuu, koska olo on yksinkertaiesti loistavan hyvä!!

Lisäkiirettä kevääseen tuovat osa-aikaiset työt, jotka aloitan helmikuun alkupuolella. Pakko vaan hyväksyä se tosiasia, että olen paljon onnellisempi, kun tiedän mistä seuraava palkka tulee ja milloin. Vaikka haen todella sata lasissa töitä muualtakin kesäksi, siis oman alan hommia kotipaikkakunnalta päin, mieltäni rauhoittaa kummasti ajatus, että nyt on aiankin sit jokin back up plan, jolla nyt ainakin vuokran maksaa kesältä, jos ei mitään muuta muka saa. Opiskelen sitten samalla, jos näin käy. Katsellaan :) Hakusessa ovat nyt kuitenkin tekniikan ja/tai ympäristö- ja enegia-alan työt!! Vink vink!!!